Kraj

Feeders.Agency, 2012 i Papaya Films z kampanią dla Durex Intense [wideo]

Film wyreżyserowała Julia Rogowska, a sesję zdjęciową zrealizował Daniel Jaroszek.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtvQ_96Gj7uU%22%7D
W telewizji, kinach i mediach społecznościowych wystartowała kampania reklamowa nowej linii prezerwatyw i żeli Durex Intense. 
 
Oprócz spotu TV zaplanowano także serię działań w Facebooku, Instagramie i YouTube oraz aktywację w kinach. 

Za kreację i obsługę kampanii odpowiedzialne są Feeders.Agency i Agencja 2012, a za produkcję Papaya Films. Film wyreżyserowała Julia Rogowska, a sesję zdjęciową zrealizował Daniel Jaroszek – twórcy reprezentowani przez Papaya Films. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy OMD oraz Digital Resolution.