Dynamic TV ma dać reklamodawcom możliwość emitowania nawet tysięcy wersji kreacji w oparciu o dane o użytkownikach i w zależności od urządzenia, na którym reklama jest wyświetlana. Rozwiązanie, stworzone przez brytyjski Channel 4 wraz z Innovid, partnerem stacji w zakresie technologii wideo, jest kompatybilne ze smart TV, urządzeniami mobilnymi i desktopowymi platformami VOD.
Pierwszymi reklamodawcami korzystającymi z Dynamic TV są sieć drogerii Boots i marka motoryzacyjna Suzuki. Wykorzystując dane pobierane bezpośrednio z bazy ponad 18 milionów zarejestrowanych widzów Channel 4 marki będą mogły emitować reklamy w oparciu o takie kryteria jak lokalizacja, warunki pogodowee, czas dnia, data i profil demograficzny odbiorcy. Kampania Boots promująca nowy produkt kosmetyczny (serum marki No 7) i kierująca odbiorców do najbliższego sklepu sieci ruszyła w styczniu. Kampania Suzuki Swift również odsyłająca do najbliższego dealera japońskiej marki samochodów rozpocznie się w lutym.
(RapidTVNews.com)