Zagranica

Pernod Ricard rusza z globalną kampanią

Jednocześnie przedstawia wyniki międzynarodowego badania poświęconego conviviality - wartości oznaczającej tworzenie serdecznej atmosfery.

Pernod Ricard rusza z globalną kampanią
Grupa Pernod Ricard rozpoczyna swoją pierwszą globalną kampanię korporacyjną 360° pod hasłem “Be A Convivialist!”. Jednocześnie przedstawia wyniki międzynarodowego badania poświęconego conviviality – wartości oznaczającej tworzenie serdecznej atmosfery, odzwierciedlającej towarzyskość, gościnność i ciepło, którego wyniki  stały się podstawą kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
W ramach kampanii firma przygotowała dokument filmowy “The Power of Conviviality” zrealizowany przez studio Elephant At Work, który dostępny jest na poświęconej kampanii platformie Theconvivalists.com i stanowić ma jej trzon.

Grupa nawiązała też  współpracę z magazynem “Vice”. Jej wynikiem ma być seria reportaży z całego świata przygotowanych z udziałem Laurence’a Corneta i fotografa Stéphane’a Lavoué, znanego z prac dla pism: “The New York Times”, “The Times”, “Le Figaro” i “Le Monde”.

Badanie “Czy żyjemy w świecie Conviviality?” przeprowadziła firma badawcza OpinionWay, analizując odpowiedzi ponad 11 tys. respondentów z Francji, Hiszpanii, Włoch, Niemiec, USA, Wielkiej Brytanii, Indii, Chin, RPA, Brazylii i Meksyku. Pierwsza piątka krajów, których mieszkańcy uznają swoje państwo za sprzyjające tej wartości, to: Meksyk (92 proc.), Hiszpania (87 proc.), Brazylia (86 proc.), Indie (84 proc.) oraz Chiny (83 proc.),

Grupa Pernod Ricard jest drugim największym producentem win i napojów alkoholowych na świecie. W roku obrotowym 2017/18 jej sprzedaż skonsolidowana wyniosła 8,987 mld euro. Portfolio Grupy obejmuje marki takie jak Absolut, Ballantines ’s, Chivas Regal, Jameson,Martell, Havana Club, Mumm, Jacob’s Creek itd. Częścią globalnego holdingu jest Wyborowa Pernod Ricard.

(Pernod Ricard)