Kraj

Tomasz Tonder dyrektorem PR i corporate affairs w Volkswagen Group Polska

Z kolei Magda Piekarczyk do odpowiedzialności za komunikację marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe dołączyła także obszar PR.

Tomasz Tonder został dyrektorem PR i corporate affairs Grupy Volkswagen. Do jego głównych zadań należy przygotowanie strategii PR oraz corporate affairs dla Grupy w Polsce oraz jej efektywne wdrożenie. Strategia obejmuje obszary zarządzania wizerunkiem firmy, wzmacnianie relacji z kluczowymi klientami zewnętrznymi oraz budowanie relacji z mediami w roli rzecznika prasowego spółki. Kluczową częścią jest opracowanie komunikacji w zakresie elektromobilności.

Magda Piekarczyk do odpowiedzialności za komunikację marketingową marki Volkswagen Samochody Użytkowe dołączyła także obszar PR i jest teraz odpowiedzialna za całokształt komunikacji marki, kampanie reklamowe, marketing dealerski, działania – sponsoringowe i eventowe oraz PR.

Tomasz Tonder jest związany z Grupą Volkswagen od 2004 r., pracę rozpoczął w centralnym dziale PR, następnie był odpowiedzialny za marketing serwisu i oryginalnych części. Od 2008 r. kieruje komunikacją PR marki Volkswagen. Do czasu powołania następcy będzie także sprawował dotychczasowe obowiązki.

Magda Piekarczyk z branżą motoryzacyjną jest związana od ponad ośmiu lat. Doświadczenie zdobywała w różnych działach Volkswagen Group Polska – między innymi w obszarach sprzedaży flotowej, obsługi posprzedażnej i marketingu. Od września 2017 r. pełni funkcję kierownika komunikacji marketingowej marki Volkswagen Samochody Użytkowe.