Kraj

Colian wspiera loterię Grześków

Kreację na potrzeby kampanii "Milion Grześków do wygrania" przygotowała agencja Just, media zakupił dom Initiative.

Colian wspiera loterię Grześków
Ruszyła loteria konsumencka “Milion Grześków do wygrania”, a z nią kampania wspierająca. Kreację przygotowała agencja Just, media zakupił dom Initiative.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FhyHTTTtidiE%22%7D
Emisje spotów reklamowych komunikujących zasady loterii zaplanowano w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych. W internecie akcja będzie wspierana na YouTube, platformach VoD, Facebooku i Instagramie. W punktach sprzedaży, w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, pojawią się materiały POS i specjalne standy.

Loteria potrwa do końca marca, podobnie jak działania promocyjne.