Sieć Piotr i Paweł uruchomiła nowy program lojalnościowy – Najwięcej. Opiera się on na aplikacji dostępnej w Google Play i AppStore. Na początek, zarejestrowani użytkownicy otrzymują kupon uprawniający do 5-proc. zniżki na zakupy. Później punkty zbierane przy zakupach w sklepach stacjonarnych, będą mogli wymieniać na nagrody i rabaty, także wyłącznie w sklepach stacjonarnych. Aplikacja ma jednak zostać jeszcze poszerzona o kolejne funkcjonalności.
Piotr i Paweł pozostaje w procesie restrukturyzacji, systematycznie zmniejszając liczbę sklepów i poszukując sposobów na odnowienie wizerunku. Nowy program lojalnościowy jest kolejnym, po kampanii reklamowej, z zapowiadanych wcześniej ruchów.
Aleksander Rosa, rzecznik prasowy Piotra i Pawła, nie chciała nam podać, jaka firma wdrażała program. Na koniec lutego zapowiada promocję o rozszerzonym charakterze, z wykorzystaniem mediów. Także w tym przypadku nie zdradził partnerów projektu i szczegółów.