Kraj

Orlen Oil wprowadza nowe etykiety produktów Platinum

Autorem projektów jest agencja Heads Advertising.

Orlen Oil wprowadza nowe etykiety produktów Platinum
Agencja Heads Advertising odpowiada za nową szatę graficzną opakowań firmy Orlen Oil. Zmianie poddano etykiety marki Platinum: Classic, Max Expert, Pro, Rider, Agro, Ultor, Gear oraz Multi.

– Głównym celem zmian było zwiększenie udziałów w segmencie premium. Wspólnie z agencją musieliśmy znaleźć uniwersalny koncept, uwzględniający międzynarodowy charakter sprzedaży – mówi Jakub Czerwiński, kierownik produktu w Orlen Oil.

Nowe opakowania zakładają odejście od elementów silników na rzecz abstrakcyjnych kompozycji, odnoszących się do zaawansowania technologicznego marki. Projekt miał na celu uspójnienie linii Platinum – stąd wprowadzenie tej samej typografii dla nazw produktów, jednakowy układ etykiet oraz reorganizacja najważniejszych informacji.