Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “#DOCENIAJnieoceniaj”. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View. To kolejna kampania, w której bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne potrwają do 27 marca br. i obejmą telewizję, internet, kina i materiały w oddziałach.
Bank zachęca, by zamiast krytykować i oceniać, wspierać innych w realizacji planów.
– Jako bank wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Ale przecież wiemy, że pieniądze to nie wszystko. Obawa przed krytyczną oceną innych potrafi zdusić w zarodku najbardziej kreatywne pomysły i inicjatywy. Wydawać by się mogło, że to oczywiste, że lepiej doceniać się nawzajem i dawać bliskim energię do działania, niż krytycznie oceniać, jednak na co dzień często o tym zapominamy. Nasza kampania ma o tym przypominać – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji i Marketingu w Banku BGŻ BNP Paribas.
Przygotowanie koncepcji kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego powierzono agencji Publicis i Papaya Films, a reżyserem spotów był Tomasz Knittel. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View.