Kraj

"#DOCENIAJnieoceniaj" - nowa kampania banku BGŻ BNP Paribas

Przygotowały ją: Publicis, Papaya Films, Havas Media, Sales and More oraz Point of View.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvErW_OTIOCQ%22%7D
Bank BGŻ BNP Paribas rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem: “#DOCENIAJnieoceniaj”.  Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View. To kolejna kampania, w której bank porusza ważne tematy społeczne. Działania promocyjne potrwają do 27 marca br. i obejmą telewizję, internet, kina i materiały w oddziałach.

Bank zachęca, by zamiast krytykować i oceniać, wspierać innych w realizacji planów.

– Jako bank wspieramy ludzi w realizacji ich planów i marzeń, przede wszystkim dzięki finansowaniu, którego udzielamy. Ale przecież wiemy, że pieniądze to nie wszystko. Obawa przed krytyczną oceną innych potrafi zdusić w zarodku najbardziej kreatywne pomysły i inicjatywy. Wydawać by się mogło, że to oczywiste, że lepiej doceniać się nawzajem i dawać bliskim energię do działania, niż krytycznie oceniać, jednak na co dzień często o tym zapominamy. Nasza kampania ma o tym przypominać – mówi Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający Pionu Komunikacji i Marketingu w Banku BGŻ BNP Paribas.

Przygotowanie koncepcji kampanii oraz produkcję spotu telewizyjnego powierzono agencji Publicis i Papaya Films, a reżyserem spotów był Tomasz Knittel. Za obsługę mediową kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media, a w zakresie mediów online agencja Sales and More. Komunikację w internecie przygotowała agencja Point of View.