Kraj

Brasil autorem kampanii dżemów Extra Gładkich Łowicz

Nad postprodukcją filmu pracował Xantus, za media odpowiada Starcom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fo7ARK6kmo1E%22%7D
Ruszyła kampania nowej odsłony dżemów 100 proc. z owoców Extra Gładkich Łowicz. Linia zyskała trzy nowe smaki:  truskawka, wiśnia i brzoskwinia w “gładkim wydaniu” – bez pestek i bez kawałków owoców, przygotowane specjalnie dla dzieci. Producent zapewnia, że 100 g każdego z dżemów powstaje dokładnie ze 100 g owoców. Na etykietach produktów pojawiły się PrzeTworki – spersonifikowane owoce, które również prezentują się w spocie reklamowym. Truskawki, wiśnie i brzoskwinie ożywają i wychodzą z etykiet.

Spot emitowany jest w telewizji, na platformach VoD oraz w kinach. Kampanię wspierają działania digitalowe, w mediach społecznościowych, współpraca z influencerami oraz działania PR.

Autorem spotu jest agencja Brasil, prostprodukcję filmu zrealizował Xantus, za media odpowiada Starcom.