Kraj

Nikon wykorzystuje wielki format w kampanii nowej lustrzanki cyfrowej

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kolejną odsłonę kampanii promującej lustrzankę cyfrową model D50. Kampania eksponowana jest na wielkich formatach...

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Nikon kolejną odsłonę kampanii promującej lustrzankę cyfrową model D50. Kampania eksponowana jest na wielkich formatach – siatkach i winylach, ma na celu wsparcie trwającej obecnie kampanii prasowej “Serce obrazu” skupionej na tytułach wysokonakładowych takich jak “Polityka”, “Przekrój”, “Twój Styl”, “Voyage” itp. Layouty reklam pojawiły się m.in. na ścianie bocznej Domów Towarowych “Centrum” w Warszawie, na rynku w Gdańsku i Krakowie, a także w Łodzi i Rzeszowie. Koszt kampanii zaplanowanej na okres czerwiec-sierpień wynosi 1,5 mln zł. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby Nikona zajmuje się Mastermind Group. (MKS)