Kraj

Biedronka promuje Dada Extra Soft Pantsy

Za kampanię produktu odpowiada agencja Duda Polska i dom mediowy Wavemaker.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbQs7ixlHMeY%22%7D
Biedronka wprowadziła do oferty nowe pieluchomajtki Dada Extra Soft Pantsy, stworzone we współpracy z Instytutem Matki i Dziecka, adresowana dla najmłodszych dzieci do lat 3. 

Wprowadzeniu do sklepów sieci Biedronka nowej wersji produktu towarzyszy kampania reklamowa. Od 21 lutego br. jest ona obecna w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN. Spot można obejrzeć na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube. Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.