Zagranica

OMD z tytułem Globalnej Mediowej Agencji Roku AdWeeka

Wyróżniono też Essence Global i Initiative.

Essence Global otrzymało tytuł Breakthrough Media Agency of the Year, a Initiative – U.S. Media Agency of the Year.

W zeszłym roku OMD wygrało ponad 300 przetargów, więcej niż jakikolwiek inny dom mediowy. Do grona klientów agencji dołączyły m.in. firmy Daimler, Activision, Reckitt Benkiser i Eti.

Nowojorska agencja Initiative (wchodząca w skład IPG Mediabrands z grupy Interpublic) w pierwszej połowie 2018 r. została uznana przez COMvergence – obok Blue 449 z grupy Publicis – za najbardziej skuteczną agencję mediową w Stanach Zjednoczonych. Ostatnio na tym rynku pozyskała m.in. budżet UPS. Dwa tygodnie temu jej amerykańskim klientem został producent gier Nintendo.

Założona w 2005 r. agencja Essence pozyskała rok później Google jako klienta (początkowo w Wielkiej Brytanii) i utrzymała go do dziś. W 2015 r. Essence zostało przejęte przez grupę WPP. Agencja pozyskała ostatnio takich nowych klientów jak BP i T-Mobile, zwiększyła ponaddwukrotnie zatrudnienie i otworzyła na przestrzeni 3 lat 11 biur na świecie.