Zagranica

Procter & Gamble będzie sponsorować ligę futbolu amerykańskiego

The National Football League (NFL) i koncern Procter & Gamble podpisały umowę dotyczącą sponsoringu rozgrywek ligi amerykańskiego futbolu. Sponsorem ligi...

The National Football League (NFL) i koncern Procter & Gamble podpisały umowę dotyczącą sponsoringu rozgrywek ligi amerykańskiego futbolu. Sponsorem ligi będzie marka Prilosec, dostępny bez recepty lek ziołowy. Umowa warta jest 10 mln dol. Suma dotyczy wydatków w ciągu dwóch lat. Procter & Gamble będzie mógł m.in. wykorzystywać logo NFL i rozgrywek Super Bowl w działaniach marketingowych, reklamie i promocji. Z kolei marka Prilosec pojawi się w reklamach w NFL Network, w kanale telewizyjnym nadającym przez 24 godziny, a należącym do NFL. NFL i Prilosec będą też wspólnie pracować nad promocją i kampanią reklamową, które wystartują niebawem. Gwiazdą kampanii będzie Brett Favre. Budżet Prilosecu obsługiwany jest przez nowojorską agencję Publicis Worldwide. Przedstawiciele NFL powiedzieli, że mają nadzieję na zaangażowanie również innych marek Procter & Gamble w sponsoring ligi amerykańskiej. (“Advertising Age”)