Kraj

Unilever promuje Nudle Knorr w kinach letnich w nadmorskich miejscowościach

Unilever Polska rozpoczął akcję promocyjną popularyzującą markę Nudle Knorr, której główną atrakcją jest kino letnie. Letnie pokazy filmów odbędą się...

Unilever Polska rozpoczął akcję promocyjną popularyzującą markę Nudle Knorr, której główną atrakcją jest kino letnie. Letnie pokazy filmów odbędą się w kilkunastu nadmorskich miejscowościach odwiedzanych przez młodych ludzi w wieku 16-25 lat, do których adresowana jest marka. W każdej z nich odbywa się dwudniowa akcja promocyjna poprzedzająca wieczorne pokazy filmowe: “Amercian Pie”, “Kill Bill” i “Czego pragną kobiety”. Wstępem na pokaz filmowy jest zakupiona na miejscu paczka Nudli Knorr (w cenie 1,2 zł). Pokazy odbywają się pod gołym niebem. Akcję wspierają plakaty, ulotki rozdawane przez hostessy, graffiti na busie wykorzystanym w akcji. Promocję prowadzi agencja reklamowa Polymus, a materiały kreatywne przygotowała agencja reklamowa JWT. Akcja rozpoczęła się w lipcu i potrwa do 12 sierpnia br. Nie ujawniono budżetu przeznaczonego na ten projekt. Nudle Knorr to połączenie makaronu z różnymi sosami w 10 różnych wersjach smakowych, np. Amore Pomidore, Doprawiony z Kur3byk, Celulovalova itp. Nudle konkurują w segmencie tzw. zupek chińskich, gdzie największym konkurentem jest firma Vifon kontrolująca 28 proc. rynku. Nudle Knorr mają w tym segmencie 13-proc. udział wartościowy (źródło: Unilever Polska). (MKS)