Kraj

"Życie Handlowe" patronem ogólnopolskiego Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży

"Życie Handlowe" (wydawca: Media Direct) zostało wybrane na patrona medialnego tegorocznej edycji ogólnopolskiego Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jego celem jest przypominanie...

“Życie Handlowe” (wydawca: Media Direct) zostało wybrane na patrona medialnego tegorocznej edycji ogólnopolskiego Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży. Jego celem jest przypominanie o istnieniu zakazu sprzedaży wyrobów tytoniowych osobom, które nie ukończyły 18. roku życia. Ubiegłoroczne badania Programu Odpowiedzialnej Sprzedaży typu “tajemniczy klient”, o czym powiedział Jacek Biegański, koordynator programu, wykazały, że w 82,1 proc. z 1106 przebadanych punktów sprzedaży detaliści byli gotowi sprzedać wyroby tytoniowe osobie wyglądającej na nieletnią bez weryfikacji wieku na podstawie dokumentu tożsamości. “Życie Handlowe” opisuje etapy tegorocznej edycji programu, przedstawia reportaże ze szkoleń. – Nasz patronat jest istotny ze względu na dotarcie do detalistów – powiedział Grzegorz Kiciński, redaktor naczelny “Życia Handlowego”, którego nakład wynosi 40 tys. egz. Program Odpowiedzialnej Sprzedaży prowadzony jest od 1998 r. Oparty jest na partnerstwie instytucji i firm. (KP)