Kraj

Starbucks aktywny na Dzień Kobiet

Sieć kawiarni organizuje konkurs i power speach.

Starbucks aktywny na Dzień Kobiet
Z okazji Dnia Kobiet 8 marca sieć kawiarni organizuje w Krakowie tzw. power speech pod tytułem “Starbucks na Dzień Kobiet: o odwadze bycia sobą”. Przemawiać będzie Olka Kaźmierczak, która jest strategiem i autorką kampanii komunikacyjnych wielu polskich marek z branży mody i lifestyle. W latach 2015-2018 współtworzyła np. kolektyw strategiczny Pop Up Grupa, który budował strategie takich marek, jak Bohoboco i L37.

Dodatkowo Starbucks organizuje w mediach społecznościowych konkurs. Uczestnicy mogą zgłaszać historie kobiet, które ich zdaniem są silne, odważne i mogą być wzorem do naśladowania. Spośród opisanych kobiet marka wyłoni 3 laureatki, które otrzymają wstęp na power speech, pobyt w Krakowie oraz kartę podarunkową do Starbucksa.

Obecnie 71 proc. zatrudnionych w Starbucksie to kobiety, a wśród menedżerów stanowią one 66 proc.