Kraj

Dwie nowe kampanie Plusa

Operator reklamuje ofertę komórkową prepaid oraz internet stacjonarny.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fl4NfVIRzdJ4%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FY2kzQ5x_mkU%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), rozpoczął kolejne dwie nowe kampanie reklamowe. W pierwszej promuje ofertę Plus na kartę (prepaid) – proponując użytkownikom usługę GigaBanku, dzięki której bonusowe gigabajty z doładowania konta przedłużają ważność, więc klienci ich nie tracą. W drugiej zaś operator reklamuje ofertę stacjonarnego internetu domowego (który Plus oferuje na bazie sieci Netii przejętej w ub.r. przez grupę Cyfrowy Polsat), który teraz można kupić w pakiecie z internetem mobilnym – “na miasto”.

Pierwsza z tych kampanii będzie prowadzona w telewizji i internecie, a druga także na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH). W przypadku obu kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot reklamowy pierwszej z nich wyreżyserował Jan Forys na podstawie scenariusza Rafała Szultka i Chrystiana Kaczorka, drugiej zaś Piotr Janowski na podstawie scenariusza tych samych autorów. Ich produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producenci: Ryszard Kłosowski oraz Mariusz Matwiejczuk), natomiast za zaplanowanie i zakup mediów na ich potrzeby odpowiada dom mediowy Vizeum.