Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), rozpoczął kolejne dwie nowe kampanie reklamowe. W pierwszej promuje ofertę Plus na kartę (prepaid) – proponując użytkownikom usługę GigaBanku, dzięki której bonusowe gigabajty z doładowania konta przedłużają ważność, więc klienci ich nie tracą. W drugiej zaś operator reklamuje ofertę stacjonarnego internetu domowego (który Plus oferuje na bazie sieci Netii przejętej w ub.r. przez grupę Cyfrowy Polsat), który teraz można kupić w pakiecie z internetem mobilnym – “na miasto”.
Pierwsza z tych kampanii będzie prowadzona w telewizji i internecie, a druga także na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH). W przypadku obu kreację przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa. Spot reklamowy pierwszej z nich wyreżyserował Jan Forys na podstawie scenariusza Rafała Szultka i Chrystiana Kaczorka, drugiej zaś Piotr Janowski na podstawie scenariusza tych samych autorów. Ich produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producenci: Ryszard Kłosowski oraz Mariusz Matwiejczuk), natomiast za zaplanowanie i zakup mediów na ich potrzeby odpowiada dom mediowy Vizeum.