Kraj

House z kampanią w stylu serialu retro

Kampanię przygotowała agencja LAF Artist Management - odcinki reżyserował Krzysztof Grajper, a zdjęcia do plakatów wykonał Bartek Wieczorek.

House z kampanią w stylu serialu retro
Najnowsza kampania promująca kolekcję wiosna-lato 2019 marki House stworzona została w formie miniserialu do obejrzenia na kanałach social media marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz ubrań stających się obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek ma być tytuł: “Never Leave the House”. Kampanię przygotowała agencja LAF Artist Management. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek. Kampania wystartowała 4 marca br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FYj8MpTWYYjM%22%7D

Dla klientów opracowano także konkurs, w którym do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie, należy wśród produktów w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków “Never Leave the House” i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

 

 

 

House z kampanią w stylu serialu retro