Nowy produkt w portfolio marki Morliny – Franki – to kiełbaski dostępne w trzech wariantach: wieprzowym, drobiowym i białym. O wprowadzeniu ich na rynek informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis, która będzie realizowana w telewizji, internecie oraz w miejscach sprzedaży. Prowadzonym działaniom towarzyszy hasło: “Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku”.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP i TVN. Publicis DWL przygotowała działania prowadzone w internecie, w oparciu o stworzone w tym celu krótsze formaty umieszczone na fanpage’u marki Morliny oraz na YT. Franki będą także partnerem Food Blogger Festiwalu organizowanego przez Agorę. Wszelkie związane z tym działania przygotowała agencja Publicis.
Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human Ark. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Wavemaker.