Kraj

Śniadanie z Frankami w kampanii agencji Publicis [wideo]

Spot dla nowego produktu Morlin wyreżyserował Wojtek Wawszczyk.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnTArqTIK-Jk%22%7D
Nowy produkt w portfolio marki Morliny – Franki – to kiełbaski dostępne w trzech wariantach: wieprzowym, drobiowym i białym. O wprowadzeniu ich na rynek informuje kampania przygotowana przez agencję Publicis, która będzie realizowana w telewizji, internecie oraz w miejscach sprzedaży. Prowadzonym działaniom towarzyszy hasło: “Kiełbaski Franki, podbijają poranki. Konkretnie, do syta i po męsku”.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała 30-sekundowy spot telewizyjny, który będzie emitowany w kanałach należących do stacji TVP i TVN. Publicis DWL przygotowała działania prowadzone w internecie, w oparciu o stworzone w tym celu krótsze formaty umieszczone na fanpage’u marki Morliny oraz na YT. Franki będą także partnerem Food Blogger Festiwalu organizowanego przez Agorę. Wszelkie związane z tym działania przygotowała agencja Publicis.

Spot wyreżyserował Wojtek Wawszczyk. Za produkcję spotu odpowiedzialne było studio Human Ark. Planowanie i zakup mediów były po stronie domu mediowego Wavemaker.