Kraj

K2 Media zmienia się w K2 Precise

Centralną rolę w nowej marce odgrywają kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

K2 Precise jest nową firmą w grupie K2, która właśnie rozpoczyna działalność. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nim kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami.

Na czele K2 Precise stoją doświadczeni menedżerowie z branży: Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (managing director), którzy do tej pory odpowiadali za rozwój K2 Media. Do firmy wróciła Maja Biniewicz, obejmując stanowisko chief business officera, dołączając z Maćkiem Godlewskim (chief growth officer) do ścisłego zarządu operacyjnego firmy.

K2 Precise świadczy usługi analityczne i mediowe dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Eset czy Pracuj.pl. Obroty firmy wyniosły w ubiegłym roku blisko 47 mln zł. Zespół firmy liczy 70 osób.