Gameset Network jest teraz zarządzana przez Jasmin Zäsar, która awansowała na stanowisko head of influencer marketing. Nadzoruje zespół liczący cztery osoby, a do jej najważniejszych zadań należy koordynacja wszystkich współprac influencerskich, opieka nad rozwojem osobistym twórców i współtworzenie strategii rozwoju sieci razem z zarządem Gamesetu.
Sieć influencerska Gameset Network istnieje od września 2018 r. w ramach agencji marketingu gamingowego Gameset. Skupia angażujących twórców gamingowych na Twitch i YouTube. Obecnie w sieci zrzeszonych jest już 24 influencerów na zasadzie wyłączności, reprezentujących najważniejsze gry na rynku (Fortnite, League of Legends, CS:GO, GTA V). Twórcy skupieni w sieci występują w autorskich formatach online agencji (m.in. Fantastyczna Piątka, Siła Sióstr) czy pracują na stoiskach marek na eventach (np. dla Wedla i Pepsi w czasie Intel Extreme Masters).