Zagranica

Y&R obsłuży wart 40 mln dol. budżet hoteli Hilton

Korporacja Hilton Hotels Corp. zdecydowała się powierzyć budżet wart 40 mln dol. agencji Young & Rubicam, która zajmie się obsługą...

Korporacja Hilton Hotels Corp. zdecydowała się powierzyć budżet wart 40 mln dol. agencji Young & Rubicam, która zajmie się obsługą marek hoteli: Hilton i Hilton Family of Hotels. OMD wygrał przetarg w zakresie kupna mediów dla takich marek jak Hilton, Hilton Family, HHonors, Hilton Garden Inn, Hampton Inn, Double Tree, Homewood Suites i Embassy Suites. OMD ma się także zająć planowaniem budżetu mediowego dla marek Hilton i Hilton Family of Hotels. Przez ostatnie siedem lat agencją reklamową wspierającą marki Hilton był Foote Cone & Belding. Agencja będzie się nadal zajmować markami DoubleTree, Hampton Inn i Homewood Suites, które nie uczestniczyły w przetargu. Agencja TBWA nadal będzie prowadzić markę Embassy Suites, która także nie była przedmiotem przetargu. W ub.r. korporacja wydała na działania w mediach 54 mln dol. według monitoringu TNS Media Intelligence. (“Advertising Age”)