Będzie odpowiadać za globalną strategię marketingową i komunikacyjną m.in. marek AA, AA Wings of Color, Long4Lashes, Oillan i Aquaselin.
Wioletta Wabnic-Rydz objęła stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w firmie kosmetyczno-farmaceutycznej Oceanic, zastępując na tym stanowisku Katarzynę Głowacką.
Z Oceanic związana jest od lipca ub.r. - pracowała jako kierownik ds. nowych mediów i handlu internetowego, przygotowywała strategię komunikacji marek w obszarze online oraz była odpowiedzialna za rozwój działań e-commerce. W nowej funkcji odpowiada za kształtowanie wizerunku firmy w Polsce i za granicą oraz za globalną strategię marketingową i komunikacyjną marek należących do firmy: AA, AA Wings of Color, Long4Lashes, Oillan, Aquaselin, a także leków i wyrobów medycznych.
Przed dołączeniem do firmy Oceanic przez prawie sześć lat pracowała w Grupie Wirtualna Polska, m.in. jako senior account manager i partnership leader.
Czytaj więcej na temat: Oceanic, Wabnic-Rydz Wioletta