Travelist obchodzi szóstą rocznicę swojej działalności. Z okazji urodzin serwisu planowana jest kampania marketingowa “Akcja Celebracja” obejmująca kanały ATL (w tym outdoor w metrze warszawskim) i działania w digitalu.
W ramach kampanii na klientów serwisu codziennie czekały będą oferty promocyjne na pobyty w topowych hotelach w całej Polsce. Przez cały czas trwania akcji każdy użytkownik, który dokona rezerwacji na kwotę minimum 500 zł, będzie miał do wykorzystania 6 proc. tej kwoty w formie środków Travelist na kolejny wyjazd. Ponadto w mediach społecznościowych planowany jest konkurs pod hasłem #6yearschallenge z wybranymi zasięgowymi influencerkami podróżniczymi i lifestyle’owymi.
Za planowanie i zakup mediów digital odpowiada iProspect, zaś za zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest Carat (obie agencje z Dentsu Aegis Network Polska). Działania PR prowadzi agencja Clue PR. Koncepcja akcji i kreacja zostały przygotowane przez firmę Travelist.