Kraj

Ruszyła kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje

Koncept kreatywny przygotowała agencja Artegence.

Ruszyła kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje
Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje, w której biorą udział Patrycja Markowska oraz zespoły Kombii i De Mono. Kreacje reklamowe skupione wokół hasła “Tylko dobra muzyka” można zobaczyć na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach Polski (AMS) oraz w internecie (Gazeta.pl, Onet, WP, Facebook, YouTube oraz sieci reklamowe). 

Koncept kreatywny oraz projekty OOH i digital – reklamy display, screeningi, media społecznościowe oraz dedykowaną kampanii stronę internetową z wywiadami wideo i sekcją konkursową przygotowała agencja digitalowa Artegence. Autorem sesji fotograficznej zrealizowanej w studio fotograficznym Agencji Gazeta jest Albert Zawada.

Za planowanie i zakup mediów odpowiadają  dział promocji Grupy Radiowej Agory wspólnie oraz dom mediowy Spark Foundry (Publicis Groupe).

W ramach działań promocyjnych powstały również krótkie wywiady wideo z muzykami, w których odpowiadają oni na pytania w nietypowy sposób – tytułami swoich piosenek. Nagrania wideo z udziałem artystów zatytułowane “To tu odpowiadają Ci przeboje” można zobaczyć na specjalnej stronie. Za koncept tych działań odpowiada agencja Artegence, a za realizację dom produkcyjny Timecode.

Kampanię wspiera też konkurs antenowy “Łowcy przebojów w Radiu Złote Przeboje”. W zabawie Grzegorz Skawiński z Kombii, Andrzej Krzywy z De Mono oraz Patrycja Markowska nucą utwory z ostatnich 40 lat, znane z anteny Radia Złote Przeboje. Zadaniem uczestników konkursu jest odgadnięcie tytułów tych utworów, a dla zwycięzców stacja przygotowała nagrody pieniężne. Dodatkowo artyści będą gośćmi Marzeny Rogalskiej w audycji “Rogalska od kuchni”.

Projekt nowych działań promocyjnych stacji, które potrwają do końca kwietnia br., powstał w ramach współpracy Radia Złote Przeboje z reprezentującą artystów agencją J&J Musicart.