NBCUniversal i Sky łączą pod jedną nazwą - AdSmart - swoje platformy reklamy telewizyjnej.
Platformy będą działać osobno, ale pod wspólną marką i współdzieląc swe zasoby. Nie przewidziano żadnych zmian kadrowych w dotychczasowej spółce Audience Studio należącej do NBCUniversal, która przeszła już reorganizację w październiku ub. r.
Obie platformy AdSmart mają oferować optymalizację telewizji linearnej (tradycyjnej), reklamę adresowalną i usługi targetowania, w tym kontekstualnego (wspartego rozwiązaniami AI). Oczekuje się, że ich usługi będą wzajemnie komplementarne. Przykładowo, NBCUniversal wykorzysta doświadczenie Sky w zakresie oferty adresowalnej i przeniesie je na rynek amerykański, a Sky wykorzysta w Europie doświadczenia NBCU w zakresie optymalizacji oferty linearnej.
(AdWeek)
Czytaj więcej na temat: Sky, Comcast, NBC Universal, reklama telewizyjna, AdSmart, Audience Studio