Zagranica

Marriott zapowiada otwarcie 1700 hoteli w ciągu 3 lat

Sieć zakłada, że zwiększenie liczby dostępnych pokoi o 275-295 tysięcy przyniesie 400 mln dol. przychodów.

Marriott International prognozuje, że do 2021 r. osiągnie roczny zysk na akcję w przedziale od 7,65 do 8,50 dol. Przychody z dostępnego pokoju w hotelu otwartym od co najmniej roku mają wzrosnąć w tym okresie o 1 do 3 proc. 

Firma szacuje, że na Amerykę Północną przypadnie 44 proc. nowych pokoi hotelowych. Pod koniec 2018 r. z ogólnej liczby 1,3 miliona pokoi w sieci 67 proc. znajdowało się w Ameryce Północnej. Do 2021 r. udział tego kontynentu ma spaść do 63 proc., podczas gdy liczba pokoi wzrośnie do ok. 1,6 miliona. 

Od 2016 r., w wyniku przejęcia sieci Starwood, do Marriott International należą także marki Sheraton, Weston i St. Regis. 

(WSJ)