Kraj

T-Mobile repozycjonuje markę [wideo]

Telekom będzie przekonywał konsumentów, że jest wobec nich fair - "bez nonsensów".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTZVX4DLWu8Y%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2KqkCaRtDSE%22%7D
Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska, jeden z czterech największych operatorów komórkowych w kraju, wprowadza nową platformę komunikacji reklamowej, która ma ułatwić mu repozycjonowanie marki.

T-Mobile startuje z tygodniową kampanią teaserową “Bez nonsensów”, w której postanowił zmierzyć się, jak sam twierdzi, z nonsensami pokutującymi na rynku telekomunikacyjnym: operatorzy co innego obiecują w reklamach, a rzeczywistość jest zgoła inna. Na pierwszy ogień pójdzie insight na temat irytacji wielu konsumentów tym, że w ramach tzw. ofert akwizycyjnych (mających na celu pozyskiwanie użytkowników) nowi klienci otrzymują lepsze warunki, niż mają już obecni w sieci danego operatora. T-Mobile obiecuje swoim klientom, że tak robił nie będzie. Ma to zminimalizować tzw. churn, czyli wskaźnik odejść (rezygnacji) dotychczasowych klientów, który akurat T-Mobile Polska miał w ub.r. jeden z najniższych, jeśli nie najniższy, z całej czwórki operatorów komórkowych. Kolejne obietnice składane przez T-Mobile klientom dotyczą m.in. jakości obsługi (bez długiego oczekiwania na połączenie na infolinii – 80 proc. połączeń odbieranych poniżej minuty) i jakości sieci (np. szybkość i niezawodność bezprzewodowego internetu).

T-Mobile Polska liczy, że dzięki temu jego marka, która ma dobre postrzeganie wśród konsumentów, jeśli chodzi o jakość, stanie się im bliższa emocjonalnie, a w rezultacie będzie częściej rozważana jako marka pierwszego wyboru.

Po fazie teaserowej 1 kwietnia br. wystartuje właściwa kampania wizerunkowa marki. Będzie prowadzona w telewizji, internecie, na nośnikach OOH (w tym digital) oraz social mediach. Na jej potrzeby przygotowano specjalną stronę internetową.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB & Tribal, kampanię digital i social media realizuje agencja VML, a planowanie i zakup mediów – dom mediowy Mindshare.

Repozycjonowanie marki, oprócz odróżnienia się pozytywnie od konkurentów, ma dla T-Mobile Polska jeszcze jeden istotny aspekt – operator szykuje się do wejścia na rynek konsumencki z usługami stacjonarnymi (internet + telewizja).