M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cyfrowy Polsat od teraz także dostawcą telewizji kablowej [wideo]

Maciej Burlikowski | 26 marca 2019, 06:00

W kampanii wspierającej ofertę występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy od kilku lat są twarzami reklamowymi Cyfrowego Polsatu.

Cyfrowy Polsat (CP), m.in. operator największej platformy telewizji satelitarnej (ok. 3,5 mln abonentów), będzie teraz także dostawcą telewizji kablowej. Tym samym staje się bezpośrednim konkurentem dla sieci kablowych takich jak: UPC Polska, Multimedia Polska czy Vectra.

- Wprowadzenie nowej oferty opartej na technologii IPTV to kolejny etap w rozwoju naszej grupy i odpowiedź na zmieniające się potrzeby i oczekiwania naszych klientów, którzy teraz będą mogli zdecydować, który sposób dostarczania treści telewizyjnych – satelitarny czy IPTV – jest dla nich najwygodniejszy. Od grudnia zeszłego roku zapewniamy w ofercie sieci Plus Internet stacjonarny w oparciu o infrastrukturę Netii, który jest idealny do łączenia z nową usługą telewizyjną Cyfrowego Polsatu – mówi Maciej Stec, członek zarządu Cyfrowego Polsatu i należącej do niego Telewizji Polsat Sp. z o.o.

Oferta TV kablowej od CP to siedem różnych abonamentów - od 20 zł/mies. (70 kanałów) do 120 zł/mies. (152 kanały).

Ofertę stacjonarnej telewizji Cyfrowy Polsat wspiera reklamowo - w kampanii występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, którzy od kilku lat są twarzami reklamowymi CP. Emisje spotów zaplanowano m.in. w Polsacie, TVN i kanałach tematycznych Telewizji Polsat, a także w ogólnopolskich i regionalnych rozgłośniach radiowych. Ponadto uwzględniono działania online obejmujące m.in. portale, serwisy sportowe i social media. Spot wyreżyserował Piotr Kumik. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny TFP, a postprodukcją − Televisor. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Vizeum.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,