M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania sponsorska marki Akuku!

Magdalena Soroczyńska | 27 marca 2019, 06:00

Billboard sponsorski przygotowała agencja Havas Engage Warsaw, a media Initiative.

Wystartowała sponsorska kampania telewizyjna marki żelków Akuku!  (Colian). Działania mają na celu budowanie wizerunku marki jako przekąski dającej dużo radości, smaku i gwarantującej doskonałą zabawę. Emisje billboardów zaplanowano w TVN i Polsat oraz kanałach tematycznych TVN do końca sierpnia br. 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawią się przed wybranymi programami kobiecymi i kinem familijnym. Komunikacja bazuje na wizerunku sympatycznego brand hero marki i podkreśla jej radosny, zabawowy charakter. Żelki Akuku! wpisują się w kontekst rodzinnego relaksu.

Dodatkowo w 46 obiektach sieci Multikino marka Akuku! będzie promowana przez cały rok w kampanii on-screen, strefach zabawy dla dzieci i poprzez specjalną ofertę "Pufa dla Malucha”. Marka zaplanowała także sampling produktowy na wybranych eventach adresowanych do rodziców z dziećmi.

Billboard sponsorski wykreowała i wyprodukowała agencja Havas Engage Warsaw. Media na potrzeby kampanii zakupił dom mediowy Initiative. Komunikację w sieci kin zaplanował i zrealizował Dział Marketingu Strategicznego Dywizji Słodkiej Colian. Wsparcie PR zapewnia Kolterman Media Communications.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,