Kraj

Aflofarm wprowadzi na rynek suplementy diety w gift boksach

Firma Aflofarm Fabryka Leków zamierza wprowadzić na rynek produkowane przez siebie suplementy diety w tzw. gift boksach oraz eleganckich metalowych...

Firma Aflofarm Fabryka Leków zamierza wprowadzić na rynek produkowane przez siebie suplementy diety w tzw. gift boksach oraz eleganckich metalowych puszkach. W początkowej fazie w ten sposób będzie pakowane pięć produktów (seria pilotażowa), natomiast planuje się, że do końca roku będzie to 10 preparatów. Maciej Rzepkowski, menedżer odpowiedzialny za wdrożenie projektu w Aflofarmie, nie ujawnił nazw produktów, które znajdą się w nowych opakowaniach. – Wartością dla konsumentów ma być atrakcyjna cena produktów w opakowaniu zbiorczym oraz sam gift box, którego, jeśli chodzi o tę grupę produktów, w punktach sprzedaży właściwie się nie spotyka – powiedział Rzepkowski. Aflofarm planuje na początek wprowadzenie na rynek kilkudziesięciu tysięcy takich opakowań. Grupę docelową stanowią osoby (kobiety i mężczyźni) pomiędzy 25. a 50. rokiem życia, mieszkające w miastach powyżej 100 tysięcy mieszkańców, o dochodzie brutto powyżej 1000 zł na członka rodziny. Wdrożenie tego projektu planowane jest na 1 września br. Od października 2005 r. rozpocznie się kampania prasowa promująca tę linię produktową. Promocja obejmie m.in. takie tytuły jak: “Twój Styl”, “Świat Kobiety”, “Claudia” i “Gala”. Koncepcję kreatywną oraz zakup i planowanie dział marketingu Aflofarmu zrealizuje we własnym zakresie. (PR)