Kraj

AMS ma największe udziały w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA dysponuje największymi udziałami w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według szacunkowych danych...

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA dysponuje największymi udziałami w sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według szacunkowych danych opartych na zestawieniach prowadzonych przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) jej udziały wynoszą obecnie blisko 34 proc. Na dalszych miejscach znajduje się Ströer – 24 proc., Cityboard Media – 15 proc. oraz News Outdoor i Clear Channel Poland – po 13 proc. Lech Kaczoń, prezes Izby, odmówił komentarza w sprawie tych danych. Według ostatniego raportu IGRZ w pierwszym półroczu 2005 r. wielkość sprzedaży wyniosła 224,4 mln zł i była wyższa o ponad 21 proc. od sprzedaży w tym samym okresie roku 2004. (JP)