Kampanię realizują Mindshare i Hill + Knowlton Strategies.
- Kategoria ciastek dynamicznie rośnie. Konsumenci kupują je coraz częściej, przy czym coraz chętniej wybierają markowe produkty o lepszej jakości. Coraz większą popularnością cieszą się ciastka miękkie, które w wyjątkowy sposób łączą różne doświadczenia smakowe. Widząc potencjał tego segmentu, postanowiliśmy zaproponować fanom słodkości coś więcej – komentuje Joanna Pszona, brand manager Milka Biscuits
Wprowadzeniu Milka Choco Brownie towarzyszy kampania reklamowa w TV, która potrwa 18 tygodni (licząc od połowy marca). W kwietniu i maju działania promocyjne wesprze kampania digital – planowana na 5 tygodni, a także akcje samplingowe w wybranych sieciach kin, na stacjach paliw i w wybranych sklepach. Za planowanie mediów odpowiada Mindshare.
Launch produktu dopełnią działania PR, za które odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. Do zadań konsultantów należy prowadzenie biura prasowego, a także współpraca z influencerami.
Milka Choco Brownie dostępna jest w dwóch wariantach: opakowanie 150 g (zawierające 6 oddzielnie pakowanych ciastek – dostępne w szerokiej dystrybucji) oraz ciastko 50 g, dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka.
Czytaj więcej na temat: Mondelez, Milka Choco Brownie