Kraj

Agencja Reklamowa WAWa stworzyła dwuosobowy dział marketingu

Agencja Reklamowa WAWa, zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w ponadregionalnej sieci Radio WAWa, stworzyła dwuosobowy dział marketingu. Tworzą go Mirosława...

Agencja Reklamowa WAWa, zajmująca się sprzedażą czasu reklamowego w ponadregionalnej sieci Radio WAWa, stworzyła dwuosobowy dział marketingu. Tworzą go Mirosława Klepacka na stanowisku marketing managera oraz Łukasz Krolski jako szef kreacji. Klepacka była dotychczas regionalnym kierownikiem marketingu w Banku Gospodarki Żywnościowej, a wcześniej na takim samym stanowisku pracowała w ZPC “Wawel” SA. Krolski jako grafik komputerowy współpracował już wcześniej z Radiem WAWa i Agencją Reklamową WAWa, jest między innymi autorem prezentacji multimedialnej Agencji Reklamowej WAWa. (PR)