Kraj

Rebecca Hill keynote speakerem na Multiscreen Day 2019

Doroczna konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach już w najbliższą środę 3 kwietnia.

Rebecca Hill keynote speakerem na Multiscreen Day 2019
Rebecca Hill, international marketing director National Geographic, będzie keynote speakerem na konferencji Multiscreen Day 2019. Hill rozpoczęła pracę w Towarzystwie National Geographic w Paryżu w 2001 r. Od czasu połączenia Towarzystwa National Geographic z 21st Century Fox w 2015 r. pełni funkcję dyrektora marketingu National Geographic w regionie Europy i Afryki. Odpowiada za brand marketing kanałów telewizyjnych, sprzedaż reklam, współpracę z operatorami oraz produkty licencyjne. Wcześniej związana była m.in. z agencją mediową Havas w Paryżu.

Multiscreen Day to konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach. Uczestnicy wydarzenia, wraz z przedstawicielami marketerów (w tym roku m.in. Skoda i IKEA), agencji i firm reklamowych, domów mediowych, nadawców i brokerów mają okazję przyjrzeć się trendom związanym z obecnością marek w telewizji, serwisach VoD, na rynku mobile, w grach i social mediach.

W trakcie wydarzenia przedstawione zostaną też wyniki badania na temat serwisów VoD, korzystania z treści wideo oraz gier na różnych urządzeniach. Badanie przygotowały “Media & Marketing Polska” oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna.

Organizatorami konferencji Multiscreen Day są miesięcznik “Media & Marketing Polska” oraz serwis informacyjny MMP24.

Multiscreen Day 2019 już w środę 3 kwietnia w Warszawie (Ms Mermaid, ul. Wioślarska 8). Konferencja rozpocznie się o godz. 9:00.

Więcej informacji i pełny program Multiscreen Day 2019 dostępny jest na stronie WWW konferencji.