Kraj

Bosch promuje odkurzacze i roboty kuchenne

Przy obu akcjach współpracuje z: ACR Media House, TStudio i OMD.

Marka Bosch rusza z dwiema akcjami konsumenckimi – promującą odkurzacze oraz roboty kuchenne. Kupując odkurzacz bezprzewodowy serii Athlet, Unlimited i Flexxo, można otrzymać dodatkowo blender Ergomixx, a przy zakupie robotów kuchennych z linii OptiMUM możne otrzymać do 500 zł premii. Wysokość zwrotu zależy od modelu zakupionego robota. Obie promocje trwają od 1 kwietnia do 31 maja br. i obie będą silnie komunikowane w internecie.

Plan działań obu promocji nadzoruje ACR Media House. Materiały promocyjne z informacją o akcji znajdą się w punktach sprzedaży w całej Polsce. Zaprojektowało je TStudio. Promocję robotów kuchennych dodatkowo wspiera billboard sponsorski w telewizji i placementy produktowe w programie “MasterChef Junior”. Za dobór stacji i plan mediowy odpowiada OMD.

Tagi