Przetargi

Euro RSCG Warsaw zrealizuje najnowszą kampanię Samych Swoich

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus GSM, który prowadził przetarg strategiczno-kreatywny dotyczący obsługi marki pre-paid Sami Swoi, zakończył już procedury i...

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus GSM, który prowadził przetarg strategiczno-kreatywny dotyczący obsługi marki pre-paid Sami Swoi, zakończył już procedury i powierzył obsługę najbliższej kampanii reklamowej agencji Euro RSCG Warsaw. Nie wiadomo, ile agencji i jakie były do niego zaproszone. Wcześniej przygotowaniem strategii i kreacji reklam zajmowały się McCann-Erickson Polska i BUM. Umowa ma charakter projektowy. Elżbieta Ptaszyńska-Sadowska, rzecznik Polkomtela, nie udzieliła w tej sprawie informacji. Celem kampanii zaplanowanej na sierpień jest odświeżenie wizerunku i nadanie marce nowych wartości emocjonalnych i estetycznych. Natomiast celem produktowym kampanii jest promocja najtańszych na rynku rozmów w ramach sieci Sami Swoi oraz na telefony stacjonarne. Kampania obejmuje telewizję (TVP1 i TVP2, TVN, Polsat). Dodatkowo wsparcie kampanii telewizyjnej stanowią plakaty, które obecne będą w oddziałach Poczty Polskiej. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal McCann. (AMS)