Kraj

Nowy produkt reklamowy TVN Media

Pierwszym marketerem, który z niego skorzystał, jest Škoda.

Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło nowy produkt do oferty reklamowej – partnerstwo stacji TVN. Zdaniem kierownictwa TVN Media to rozwiązanie pozwalające na wyróżnienie się spośród clutteru reklamowego, które łączy markę klienta z kanałem TVN, jedną z najsilniejszych marek telewizyjnych na polskim rynku.

Partnerstwo kanału to ekskluzywna forma reklamy, która integruje przekaz marketingowy klienta z break-bumperem kanału oraz informacją o partnerstwie dwóch firm.

Marketer ma prawo do wyłączności – w danym okresie stacja może mieć tylko jednego partnera. Spot partnerski emitowany jest poza tradycyjnymi blokami reklamowymi, w trakcie breaku ekskluzywnego, co ma dawać jeszcze większą widoczność komunikatu klienta. Dodatkowym atutem rozwiązania ma być fakt, że za produkcję, kreację oraz emisję reklamy całkowicie odpowiada jeden podmiot, czyli biuro reklamy TVN Media.

– Partnerstwo kanału to wyjątkowe rozwiązanie, które przynosi wymierne korzyści zarówno klientom, jak i nadawcy. Do tej pory z powodzeniem było stosowanie w stacjach z portfolio Discovery Polska. Do końca 2019 r. zostanie udostępnione na wszystkich kanałach połączonej firmy. Nieustannie rozbudowujemy katalog działań niestandardowych na naszych antenach, tak aby klienci mogli cieszyć się z jeszcze szerszej oferty efektywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych – mówi Marcin Idzik, dyrektor działu sprzedaży biura reklamy TVN Media.

Pierwszą marką, która zdecydowała się zostać partnerem stacji TVN, jest Škoda. Marka Škoda już kilkakrotnie angażowała się w niestandardowe rozwiązania reklamowe, w tym razem ze stacją TVN zrealizowała pierwszą reklamę live na polskim rynku. – Z marką Škoda łączy nas długoletnia współpraca. Wspólnie przeprowadziliśmy już kilka innowacyjnych kampanii reklamowych. To partner, który z odwagą realizuje nowatorskie pomysły marketingowe i sprzedażowe – powiedział Jacek Szymczyk, dyrektor sprzedaży specjalnej w biurze reklamy TVN Media.