Kraj

Provident z kampanią "Mam plan" [wideo]

Jej autorami są Isobar i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fapp0L6sfW6U%22%7D
Provident Polska, największa w kraju pozabankowa firma pożyczkowa, rusza z nową kampanią “Mam plan”. W ten sposób reklamuje pożyczki przez internet, których oprocentowanie (RRSO) wynosi poniżej 10 proc.

– W Providencie biznes online notuje duże przyrosty, głównie dzięki atrakcyjnym produktom finansowym, na przykład z niskim RRSO lub długim okresem spłaty, które oferujemy w internecie. Nasza nowa kampania reklamowa przypomina klientom o ofercie produktowej “Pożyczka na 48 miesięcy” dla nowych klientów, obowiązującej w Provident Polska od listopada zeszłego roku. Klienci mogą otrzymać kwotę od 5 do 20 tys. zł i spłacić ją w 48 miesięcznych ratach. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) tej pożyczki wynosi 9,87 proc. – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych Provident Polska.

Kampania będzie prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych. Jej kreacją i przygotowaniem zajęła się agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.