Provident Polska, największa w kraju pozabankowa firma pożyczkowa, rusza z nową kampanią “Mam plan”. W ten sposób reklamuje pożyczki przez internet, których oprocentowanie (RRSO) wynosi poniżej 10 proc.
– W Providencie biznes online notuje duże przyrosty, głównie dzięki atrakcyjnym produktom finansowym, na przykład z niskim RRSO lub długim okresem spłaty, które oferujemy w internecie. Nasza nowa kampania reklamowa przypomina klientom o ofercie produktowej “Pożyczka na 48 miesięcy” dla nowych klientów, obowiązującej w Provident Polska od listopada zeszłego roku. Klienci mogą otrzymać kwotę od 5 do 20 tys. zł i spłacić ją w 48 miesięcznych ratach. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) tej pożyczki wynosi 9,87 proc. – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor departamentu rozwoju marki i sprzedaży w kanałach marketingowych Provident Polska.
Kampania będzie prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych. Jej kreacją i przygotowaniem zajęła się agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.