Marka Bebilon 2 wystartowała z ogólnopolską kampanią promującą opatentowaną formułę nowej generacji wspierającą układ odpornościowy – Bebilon 2 Pronutra-Advance. W reklamie prezentuje także odświeżoną szatę graficzną produktów.
W działaniach reklamowych marka zwraca uwagę na budowanie odporności u najmłodszych i podkreśla, że – zgodnie z podejściem współczesnych rodziców – dzieci coraz częściej uczą się przez doświadczanie, a żeby móc poznawać świat, muszą mieć prawidłowo funkcjonujący układ odpornościowy, który należy
wspierać także poprzez dietę.
Prowadzone działania o charakterze 360° obejmują 30-sekundową reklamę telewizyjną, emitowaną m.in. w stacjach TVN, wsparcie w prasie parentingowej oraz kampanię online (YouTube i VoD oraz social media).
Kreację przygotowała agencja Havas Warsaw. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, media online – K2 Precise. VML odpowiada za strategię komunikacyjną w mediach społecznościowych, a działania PR prowadzi Alert Media Communications.