Kraj

Digital Resolution realizuje kampanię gry "Sekiro: Shadows Die Twice"

Akcja została przygotowana wraz z agencją Gameset.

Digital Resolution realizuje kampanię gry "Sekiro: Shadows Die Twice"
Wystartowała kampania reklamowa gry “Sekiro: Shadows Die Twice” wydanej przez Activision Blizzard. Digital Resolution przygotowało strategię i zajmuje się realizacją działań dotyczących promocji nowej gry japońskiego studia FromSoftware, znanego z takich tytułów jak “Dark Souls” czy “Bloodborne”.

Na polskim rynku kampania realizowana jest w całości w mediach digitalowych. Wykorzystuje komunikację na portalach gamingowych, serwisach filmowych, mobile, a także na platformach społecznościowych oraz w wyszukiwarce Google.

Digital Resolution w centralnym punkcie kampanii osadziło akcję niestandardową angażującą gamerów w formacie “Fantastyczna Piątka” na platformie Twitch. Pięciu influencerów gamingowych przez pięć dni będzie rywalizować ze sobą, zmagając się z wymagającą grą, w czasie dwugodzinnych streamów. Całość będzie równolegle transmitowana na kanale D4mm, który będzie relacjonował postępy wszystkich pięciu zawodników. W czasie streamów przewidziane są nagrody dla widzów, a gamerzy rywalizują o unikatową statuetkę protezy ręki głównego bohatera – Sekiro, jednorękiego wilka. Akcja została przygotowana wraz z agencją Gameset i rusza 4 kwietnia br.

“Sekiro: Shadows Die Twice” jest najpopularniejszą premierą na platformie Steam w 2019 r. oraz najlepiej sprzedającą się grą w regionie EMEA w tygodniu premiery.