M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orlen szuka dostawcy automatyki zarządzania kampaniami

Maciej Burlikowski | 5 kwietnia 2019, 06:00

Chętne firmy, także w konsorcjach, mogą się zgłaszać do 22 kwietnia.

PKN Orlen, największy w kraju koncern paliwowy, szuka dostawcy (firmy lub konsorcjum firm), które wdrożą mu rozwiązania z zakresu automatyzacji zarządzania kampaniami marketingowymi. Chętni do podjęcia się tego zadania mają czas na zgłoszenia do 22 kwietnia br. Koncern oczekuje, że zaproponowane rozwiązania umożliwią mu m.in.: zautomatyzowane planowanie i targetowanie kampanii w różnych kanałach, także równolegle (synchronizacja), w oparciu o np. analitykę zachowań klientów, ale także personalizacje kampanii (geolokalizacja, dane zakupowe i analiza koszyka na stacji paliw itp.

Czytaj więcej na temat: ,