M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Volvo Euroservice z kampanią synchronizującą reklamę TV i online

Katarzyna Kacprzak | 5 kwietnia 2019, 06:00

System analizuje treści emitowane na kanałach telewizyjnych ujętych w harmonogramie emisyjnym kampanii TV i w razie wykrycia zbieżności z wzorcem, kieruje formaty reklamowe online do użytkownika.

Firma hybrid.ai – globalny dostawca rozwiązań AdTech – wprowadza do Polski swoje autorskie rozwiązanie TV Sync. Umożliwia ono synchronizację wyświetlania reklam w kanałach mobile i desktop ze spotami emitowanymi w telewizji.

Technologia TV Sync wykorzystuje monitoring telewizyjnych bloków reklamowych w oparciu o IP TV. System analizuje treści emitowane na kanałach telewizyjnych ujętych w harmonogramie emisyjnym kampanii TV i w razie wykrycia zbieżności z wzorcem, kieruje formaty reklamowe online do użytkownika.

Pierwszym klientem hybrid.ai, który zdecydował się na wykorzystanie TV Sync jest dealer Volvo Euroservice. Firma postanowiła promować swoje warszawskie salony samochodowe wśród potencjalnych klientów z Mazowsza, wykorzystując ogólnokrajową kampanię telewizyjną reklamującą Dni Otwarte w salonach Volvo. Spoty telewizyjne dotyczące nowego modelu Volvo emitowane były w dniach 25-28 lutego 2019 r. na 31 kanałach, między innymi TVN Turbo, Canal+ Sport, Discovery Channel, TVN 24. Przeprowadzona w tym samym czasie synchroniczna kampania video display w serwisach o tematyce motoryzacyjnej lub biznesowej kierowała odbiorców z Mazowsza na strony
 warszawskiego dealera. Kampania była rozliczana w modelu CPM, z CTR na poziomie blisko 1,3%.