1 maja rozpocznie działalność Hilt & Co, autorski projekt agencyjny Tomasza Hilta, byłego CEO grupy Leo Burnett oraz ICP Group. Agencja pozycjonuje się jako “innowacyjna agencja marketingowa ery cyfrowej transformacji z kompetencjami digital poszerzonymi o działania poza internetem”.
– Oferujemy pełen zakres obsługi w zakresie analizy i strategii, kreacji i egzekucji, czyli typowy miks kompetencji firmy zajmującej się konsultingiem i komunikacją marketingową. To reklamowe podejście definiujemy w sposób przystający do warunków cyfrowej rewolucji, która zmieniła i wciąż zmienia nasze życie i nasze relacje. Stąd nacisk w naszej ofercie na tworzenie i nowoczesne zarządzanie kontentem, influencer marketing, SEO, optymalizację serwisów, web-design itd. Jesteśmy również przygotowani do przenoszenia działań poza sieć i media – powiedział Tomasz Hilt.
Hilt & Co wystartuje z kilkunastoma pracownikami. Siedziba firmy mieści się w przy Konstruktorskiej na warszawskim Mokotowie.