Coca-Cola rusza z nową edycją kampanii “Razem smakuje lepiej”, w której podkreśla, że niezależnie od dzielących nas różnic czy poglądów wspólny posiłek niesie przesłanie, że warto być razem. Multikulturowy i wielonarodowy wątek kampanii to komentarz marki do coraz głębszych podziałów, widocznych dziś w Polsce, Europie i na świecie. Coca-Cola podkreśla, że bez względu na sytuację warto rozmawiać i widzieć drugiego człowieka.
– Charakter symboliczny ma w naszej historii stół i wspólny posiłek – bo to właśnie one mają moc łączenia i zapobiegania podziałom. Przełamanie niezgody z bliskimi czy zaproszenie do stołu nowych osób to gest, który w dzisiejszych czasach znaczy bardzo wiele – mówi Urszula Czerniawska, brand manager Coca-Cola Poland Services.
Marka zaplanowała różne aktywności: emisję spotów TV i digital, kina, działania z influencerami oraz prasę i materiały POS. Zaplanowano również dodatkowe aktywności promocyjne w punktach sprzedaży oraz loterię konsumencką . Akcja rusza 15 kwietnia i potrwa do 20 czerwca.
Za adaptację globalnej kopii telewizyjnej odpowiada McCann, za przygotowanie materiałów w sferze digital odpowiada agencja LiquidThread. Za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaCom. Działania strategiczne oraz egzekucyjne z zakresu działań PR będą powierzone agencji Big Picture.