Firma ETi startuje z drugą odsłoną kampanii “Obudź w sobie buntownika” wspierającą sprzedaż czekoladowych batonów Wanted.
W ramach kampanii, adresowanej do młodych konsumentów, przewidziano emisję spotów TV, działania w internecie, aktywacje w Facebooku i Instagramie, a także sampling w sieci kin Cinema City. Bohaterem komunikacji jest znany z poprzedniej edycji kampanii goryl. Dzięki współpracy z Fundacją Panda ETi objęła opieką goryla Wikinga w warszawskim zoo. Kampanię opracowała agencja Orchidea, zakupu mediów dokonał dom mediowy OMD, a realizacją działań na Instagramie zajął się Indahash.
Batony Wanted dostępne są w trzech wersjach smakowych: z orzechami, wiórkami kokosowymi i karmelem, także w opakowaniach do dzielenia się: Wanted Pops Caramel i Wanted Pops Coconut.
Turecka firma ETi European Food Industries jest obecna w Polsce od czerwca 2018 r. Oferuje m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow ETi Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, puszyste ciastka Adicto oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Firma działa na 40 rynkach. W 2017 r. jej przychody wyniosły 1,3 mld dol.