M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Facebook wprowadza nowe narzędzie chroniące marki i odbiorców reklam

Paweł Piasecki | 12 kwietnia 2019, 06:00

Pojawia się możliwość filtrowania biblioteki zasobów, przy których pojawia się konkretna reklama.

Narzędzie, które ma być udostępnione w najbliższych tygodniach, dotyczy reklam dostarczanych w ramach usług dostępnych dla wydawców i reklamodawców współpracujących z Facebookiem - artykułów ekspresowych (Instant Articles), Audience Network oraz in-stream video.

Do dyspozycji są trzy opcje zakresu filtrowania. Biblioteka ograniczona zapewnia maksymalną ochronę, podobnie jak w przypadku dostępnych obecnie wykluczeń kategorii, czyli blokowania emisji reklam w sąsiedztwie określonych typów treści. Biblioteka standardowa - ustawienie domyślne - zapewnia umiarkowaną ochronę przy umieszczaniu reklam i jest równoznaczna z brakiem wykluczeń. W tym przypadku w treściach sąsiadujących z reklamą mogą m.in. występować pojedyncze przykłady tzw. mocnego języka. Biblioteka pełna oznacza minimalną ochronę, a reklamy mogą być dostarczane do wszystkich kwalifikujących się treści.

Jak podaje biuro prasowe Facebooka, nad bezpieczeństwem użytkowników platformy czuwa obecnie 30 tys. osób, a 95 proc. treści usuwanych z powodu nieautentyczności konta, promowania terroryzmu, nagości lub brutalności jest wykrywana przez systemy sztucznej inteligencji, zanim ktokolwiek je zgłosi.

Czytaj więcej na temat: , ,