Kraj

DDB & Tribal wraca do nazwy DDB

Agencja prezentuje nowe logo.

DDB & Tribal wraca do nazwy DDB
DDB & Tribal zmienia się w DDB i prezentuje nowe logo.

– Nasza globalna CEO Wendy Clark, wybierając to co najlepsze w naszej sieci, zaproponowała nową wizję dla DDB, której symbolem jest nasze nowe logo. Wendy zanim została CEO DDB Worldwide, była szefem DDB North America, a wcześniej president, Sparkling Brands & Strategic Marketing w  Coca-Coli, więc doskonale zna potrzeby klientów i siłę naszej agencji. W czasach, kiedy wszystko jest cyfrowe, digital nie istnieje jako oderwana dziedzina i nie istnieją tradycyjne media. Skoro nawet billboardy mogą być podłączone do Internetu, a ponad 80 proc. konsumentów oglądając telewizję zagląda do laptopa lub smartfona, to podział na specjalizacje stracił sens. Dziś potrzebne są idee, które rozprzestrzeniają się i promieniują wszędzie, poczynając od posta na Facebook’u na YouTube video kończąc. – mówi Szymon Gutkowski, managing director DDB Warszawa.