M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

UM wygrywa obsługę mediową Eti

Maciej Florek | 16 kwietnia 2019, 06:00

Marketer kończy współpracę z OMD.

Eti European Food Industries rozstrzygnęło przetarg na dom mediowy. Za planowanie i zakup mediów w ramach prowadzonych działań promocyjnych odpowiedzialna będzie agencja UM (IPG Mediabrands). Pierwszą wspólną kampanią będzie promocja czekoladowych batoników Wanted. W ramach dotychczasowych inwestycji reklamowych Eti promowało już marki Wanted oraz Puf m.in. w telewizji, prasie, a także podczas akcji specjalnych w kinach Cinema City.

Od lipca ub.r. Eti współpracowało z domem mediowym OMD.

Eti to producent słodyczy w segmentach czekolad, herbatników, ciast i ciasteczek oraz przekąsek schłodzonych. Działalność operacyjną w Polsce firma rozpoczęła w marcu 2018 r. Obecnie w jej polskiej ofercie znajdują się m.in. czekoladowe batony Wanted, herbatniki z pianką marshmallow Eti Puf, wafle w gorzkiej czekoladzie Dare, ciastka Adicto, herbatnik oraz czekoladowe pandy dla dzieci Petito. Produkty Eti są dostępne w ponad 40 krajach na całym świecie, a w Turcji, skąd pochodzi firma, stanowią 40 proc. całego rynku w segmencie wypieków. W 2017 roku Eti zanotował ponad 1,3 mld dol. przychodów ze sprzedaży.

Czytaj więcej na temat: ,