Przetargi

Walmark będzie kontynuował współpracę z Optimum Media OMD

Firma Walmark, producent suplementów diet, prowadzi końcowe negocjacje z domem mediowym Optimum Media OMD, z którym obecnie współpracuje. Rozmowy dotyczą...

Firma Walmark, producent suplementów diet, prowadzi końcowe negocjacje z domem mediowym Optimum Media OMD, z którym obecnie współpracuje. Rozmowy dotyczą przede wszystkim spraw finansowych. W ostatnim etapie przetargu na obsługę mediową tej firmy brał również udział dom mediowy Carat Polska. Na zlecenie Walmarku przetarg prowadziła firma audytorska Media Strategy Warsaw. Według Adama Żółtańskiego, kierownika działu marketingu Walmark, tegoroczny budżet reklamowy został podwojony w stosunku do ub.r. W 2004 r. Walmark na reklamę wydał ponad 28 mln zł (Expert Monitor). Najsilniej wspieranymi markami były ArthroStop Rapid i Prostenal. Marketer nie ujawnia swoich planów dotyczących jesiennych działań reklamowych. (JD)